Az OTPDirekt webes terminál (VPOS) és az OTPay szolgáltatása VISA, VISA Electron, AMEX Blue, MasterCard, MasterCard Electronic és Maestro bankkártyák (dombornyomott illetve unembosssed esetén a kibocsátónál internet-képesnek szerződött kártyák) illetve OTP SZÉP, Multipont és Cafetéria elfogadására alkalmas.

Az OTP Bank csatlakozott a Verified by VISA, MasterCard SecureCard, 3DScure rendszerekhez, tehát ezek a speciálisan erős biztonságú kártyák is használhatók a webes terminál felületeken.

OTP VPOS és OTPay szerződést már létező vállalkozások (legalább egy éve működő, cégkivonattal, bankszámla-történettel leigazolható, pozitív mérlegű jogi személyek (Bt, Kkt, Kft, Rt.) illetve egyéni vállalkozók) igényelhetnek a már létező webáruházuknak a bank felé történő bemutatása után.

Kártyaforgalmi jutalék 1,4..1,7% közötti általában, de esetileg mindig adott vállalkozás elemzésétől függő az ajánlat. Szerződéskötési díj a bank felé: 50eFt+ÁFA. Jelenleg (2014 őszén) akcióban OTPDirekt és OTPay együttes igénylése esetén a banknak fizetendő díj: 0 Ft!

Szerződéskötésünk megelőző feltételeként el kell készíteni egy olyan banktechnikai szoftvert, ami képes a bank rendszerére csatlakozni és a kártya-elfogadás feldolgozása után a vásárlót korrekt módon tájékoztatni a tranzakcióról, illetve a webshopban a megrendelést és annak kifizetését berögzíteni - esetleg számlát is kibocsátani » ennek a szoftvernek az elkészítésére tudunk vállalkozni. Miután ez a szoftver elkészült, a bank technikai vizsgálatot végez és arról jegyzőkönyvet készít, ezt követően ellenőrzi a törvényességi megfelelést (2001:CVIII és 45/2014(II.26) Kr. emellett 2013:V Ptk. szavatosságról, 19/2014(IV.29)NGM.r. az eljárásról és 2001:CXII Infotv. az adatkezelésről), majd jóváhagyása után általában 30 naptári banki napon belül küld élesítő DES fájlt, amivel a webshopot az éles OTPDirekt terminál-szerverre tudjuk kapcsolni. A jogi megfelelősségben tanácsadó irodánk, külön megbízás keretében biztosítani tudja a szükséges vásárlói és adatkezelői tájékoztatók elkészítését, vagy a meglévő de hiányos esetleg nem-hatályos tájékoztatók javítását.

  OTP rendszerek összeköttetését PrestaShop, JomlaVirtueMart 2.5, OpenCart, Drupal Commerce, Magento, OSCommerce, Woocommerce webshop-motorral működő rendszerekre néhány napos határidővel és fix díjonezen kívül a nem ilyen motorra épülő - vagy teljesen egyedi fejlesztésű - programokat egyedi árajánlatra és határidőre tudjuk vállalni, napidíjas vagy óradíjas szoftver-fejlesztésként.

Díjszabásunk »       Referenciáink »

OTPDirekt szoftvereinket használja, kiemelt ügyfelünkként említve az FTC Groupama Aréna, a SZIGET, a VOLT Fesztivál, az AkváriumKlub, a Bakonykarszt Vízmű, a Diamond Congress és több jelentős OTP SZÉP Elfogadó partnerünk (InterFOOD, Trófea, Gastroyal, Wasabi, Egészségkonyha, Béres Alexandra)...

Ügyfélszolgálat

www.yourbank.hu
info@yourbank.hu
+36 70 405 07 01
+36 20 327 82 69

Banki üzletágunk munkatársai munkanapokon 08:30 — 16:30 percig elérhetőek központi telefonszámainkon, szerződött ügyfeleink részére pedig a szerződésben jelzett elérhetőségeken 24 órás ügyeletet tartunk a hét minden napján.

Pihenőnapok

Téli pihenőnapok: 2014 december 24-27 időszakban
csak központi email ügyfélszolgálatot tartunk (telefonosat csak speciálisan erre szerződött ügyfeleknek biztosítunk).